Aktualności

Czy mailing do firm się opłaca?


Data: 15 lipca 2015, Napisano przez , w Biznesowe bazy danych,Mailing, komentarze: Brak komentarzy

Mailing to forma promocji, która ma bardzo dużą efektywność – większość osób (dokładnie 97%) codziennie sprawdza swoją skrzynkę e-mailową. Każda złotówka wydana na mailing do firm, to dobrze wydane pieniądze. Jakie korzyści daje e-mail marketing? Szybkie znalezienie nowych klientów – mailing pozwala na dotarcie do tysięcy klientów biznesowych w ciągu…

Na jakie kwestie zwrócić uwagę, podczas wybierania aplikacji do e-mailingu?


Data: 27 maja 2015, Napisano przez , w Mailing,Nasze aplikacje, komentarze: 1 komentarz

E-mail to najskuteczniejsza metoda promocji w sieci, mimo tego, że wiele firm promuje się za pomocą portali społecznościowych i reklam, główne dochody pochodzą właśnie z mailingów. Jeśli chcesz skorzystać z tej metody promocji, zobacz, jakie elementy powinna posiadać aplikacja do wysyłania wiadomości e-mail. Import adresów e-mail – dzięki niej, z…

Jak budować własną listę mailingową?


Data: 18 maja 2015, Napisano przez , w Biznesowe bazy danych,Mailing,Nasze aplikacje, komentarze: Brak komentarzy

Drayton Bird już kilka lat temu powiedział, że pieniądze są na listach mailingowych. Im dłuższa jest Twoja lista adresów, tym więcej masz możliwości budowania relacji. Dotyczy to zarówno klientów firmowych, jak i biznesowych. Jak widzisz, bardzo ważnym czynnikiem jest zgromadzenie odpowiedniej ilości adresów e-mail od klientów, którzy zgodzili się na…

Zostaliśmy oficjalnym sponsorem drużyny VO2max MTB Team!


Data: 14 maja 2015, Napisano przez , w Sponsoring, komentarze: Brak komentarzy

O drużynie Tomek i Grzegorz, dwóch zapaleńców kolarstwa, postawili sobie w roku 2014 za cel stworzenie amatorskiego  teamu kolarskiego zrzeszającego ludzi z zacięciem sportowym. Tym sposobem powstała drużyna VO2max MTB Team, której nazwa miała być związana ściśle z kolarstwem. Dzisiaj można przyznać, że nie było to chwilowe zauroczenie tą dyscypliną sportu, a raczej początek…

Certyfikat FIRMA GODNA ZAUFANIA 2015

Jest nam miło poinformować, że firma Printec uzyskała certyfikat FIRMA GODNA ZAUFANIA.

Certyfikat „Firma Godna Zaufania” przyznawany jest przedsiębiorcom cechującym się nienaganną opinią wśród klientów i kontrahentów.

Websoft Mailer – wysyłaj bez ograniczeń


Data: 2 maja 2015, Napisano przez , w Mailing,Nasze aplikacje, komentarze: Brak komentarzy

Większość systemów do wysyłania mailingu ma bardzo dużą wadę – koszty. Na początku, gdy masz niewielką bazę e-mailową, korzystanie z programu jest darmowe. Gdy zdecydujesz się na zakup bazy adresów lub uda Ci się namówić kilka tysięcy klientów na zapisanie się na Twój newsletter, to miesięczne koszty stają się bardzo…

Jak namówić klienta na zgodę na przesłanie oferty handlowej?


Data: 24 kwietnia 2015, Napisano przez , w Biznesowe bazy danych,Mailing, komentarze: Brak komentarzy

Mimo tego, że w ostatnich kilku latach hitem marketingu internetowego było promowanie firm na portalach społecznościowych i content marketing, e-mail marketing nadal zostaje podstawowym sposobem promocji. Od 25 grudnia 2014 roku zmieniły się przepisy, przez co firmy nie mogą wysyłać e-maili o charakterze reklamowym ani do osób prywatnych, ani do…

Klient nie otwiera e-maili – co robić? 13 szybkich metod


Data: 13 kwietnia 2015, Napisano przez , w Mailing, komentarze: 1 komentarz

Nawet największa baza adresów e-mail nie będzie skuteczna wtedy, gdy Twoje wiadomości nie będą otwierane, lub ludzie będą rezygnowali z subskrypcji. Oto krótki poradnik, co robić, gdy współczynnik przeczytanych e-maili jest bardzo mały. Zadbaj o wiarygodność. Według Piotra Majewskiego, należy ustalić raz pole „Nadawca” i nigdy go nie zmieniać. Najlepiej,…

Jak stworzyć i wysłać skuteczny mailing


Data: 3 kwietnia 2015, Napisano przez , w Mailing, komentarze: 4 komentarzy

Mailing to w dalszym ciągu jeden z najefektywniejszych metod promocji. Jego zaletą są niskie koszty, możliwość dotarcia do wielu klientów ze spersonalizowaną informacją i szansa na połączenie tej metody z promocją na stronie lub portalach społecznościowych. Dzięki wiadomościom e-mail możesz nie tylko podtrzymywać kontakt z klientem i zwiększać jego zainteresowanie…

Wysyłka mailingu po 25 grudnia 2014


Data: 12 marca 2015, Napisano przez , w Biznesowe bazy danych,Konsumenckie bazy danych,Mailing, komentarze: 3 komentarzy

E-mail marketing to najskuteczniejszy sposób sprzedaży. Według Direct Marketing Association, jedna złotówka przeznaczona na wysyłanie wiadomości, przekłada się na 43 złote sprzedaży. Takiej skuteczności nie ma ani pozycjonowanie, ani reklamy Google. Zadbana baza z e-mailami pozyskanymi w legalny sposób pozwala na skuteczne promowanie usług i zapewnia wysoką sprzedaż. Z drugiej…

Zapisz się do newslettera - rabat 5%!

Zamknij

Chcesz być informowany o nowościach? Nowe bazy, aktualizacje oprogramowania, ciekawe i przydatne materiały bezpośrednio na Twoją skrzynkę!

Zapisz się za darmo! Przy zamówieniu dostaniesz rabat 5% na wszystkie produkty i usługi!


Naciskając "Zapisz się", wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Printec (ul. Lipowa 8/1, 64-965 Okonek, NIP: 253-012-38-23) powyższych danych osobowych w celach promocyjnych, informacyjnych, reklamowych i marketingowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz na przesyłanie na podany adres email informacji handlowych od Printec.